English (United States) Persian (Iran)
امروز: سه شنبه، 01 اسفند 1396 
English (United States) Persian (Iran)

چاپ

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

منطقه سه شهرداري قزوين به 1568 پيام مردمي پاسخ داد

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين در 9 ماه اول سال جاري به هزار و 568 پيام مردمي پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ کيومرث فدائي‌فر افزود: در اين مدت منطقه سه شهرداري قزوين در ناحيه مينودر به 378 پيام، در ناحيه مهديه به 449 پيام، در ناحيه انديشه به 22 پيام، در اجراييات منطقه 3 به 606 پيام و در عمراني منطقه 3 به 113 پيام پاسخ داده است.

اين مقام مسوول با بيان اينکه انجام درخواست 70پيام مردمي زمان‌بر است و در برنامه کاري قرار دارد، افزود: همچنين در مدت زمان ياد شده از اين تعداد پيام مردمي 830 پيام رضايت عملکرد و 589 پيام اطلاع رساني بوده است.

فدائي فر گفت: بيشترين تماس مردمي با سامانه 137 درباره سد معبر، روکش آسفالت، لکه‌گيري، ترميم ترانشه، پياده‌روسازي و تخلفات ساختماني بوده است.

اين مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با پيمودن مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: تعداد زيادي از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات است كه در قالب پروژه بايد حل و فصل شود.

پايان پيام

 

  •  
     
صفحه اصلي  |  شهرداري منطقه سه  |  پروژه ها  |  خدمات  |  تماس باما  |