3/6/2022

سرپرست جدید شهرداری منطقه سه قزوین معارفه شد

طی مراسمی با حضور مسئولان شهرداری، علی پوریوسفی به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه سه قزوین معارفه و از خدمات محمدابراهیم عصارزاده تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری منطقه سه با حضور موسوی معاون برنامه‌ریزی شهرداری، ترابی‌اصل سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قزوین و مسئولان منطقه برگزار شد.

در این مراسم علی پوریوسفی به عنوان سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین معرفی و از زحمات محمدابراهیم عصارزاده تقدیر و تشکر شد.

عصارزاده در این مراسم گفت: مبنای کار در منطقه سه همکاری و انجام کارها به صورت تیمی بوده و همین امر در بهبود عملکرد نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: سرانه فضای سبز در سطح منطقه سه ۱۱ مترمربع بوده که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد که امیدواریم این روال ادامه پیدا کند.

عصارزاده تصریح کرد: در محله اسماعیل آباد اقدامات جدی صورت گرفت در حالی که این ناحیه در زمینه دفع آبهای شهری و پسماند با مشکل جدی روبرو بود و در این راستا به طول حدود ۸ کیلومتر اجرای جدول برای دفع آب‌های سطحی انجام شد.

وی ایجاد پیاده راه امیرکبیر و احداث پارک‌های جیبی با هدف افزایش سرانه فضای سبز را از دیگر اقدامات اساسی انجام شده در منطقه سه شهرداری برشمرد.

در ادامه پوریوسفی ضمن تشکر از زحمات عصارزاده گفت: پروژه‌های شهری باید با توجه به نیاز شهروندان و با همکاری مجموعه مدیریت شهری اجرا شود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین تصریح کرد: از شرق تا غرب منطقه سه توقعات مردم و تعریف پروژه‌ها متفاوت است که امیدواریم با بررسی و مطالعه مناسب در راستای رفاه حال شهروندان تلاش شود.

انتهای پیام/

related images