5/29/2023

پوریوسفی:

یک هزار و ۱۵۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه لکه گیری شدند

پوریوسفی مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: اردیبهشت امسال با هدف سهولت در رفت و آمد و رفاه حال شهروندان، نسبت به بهسازی هزار و ۱۵۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه اقدامات لازم انجام شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد ناحیه شهری عظیمیه در اردیبهشت امسال اظهار کرد:مرمت و لکه گیری آسفالت در محله حسن‌آباد و اکبر‌آباد، خیابان‌های گلستان و سبلان و همچنین سه راه اکبرآباد به میزان یک هزار و ۱۵۰ مترمربع از مهمترین فعالیت‌ها در این ناحیه محسوب می‌شود.

 

وی بیان کرد:جدول‌گذاری در راستای هدایت مناسب آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر نیز در دستور کار شهرداری بوده که در ناحیه عظیمیه به میزان ۳۹۰ مترطول جدول اجرا شده است.

 

پوریوسفی عنوان کرد: اردیبهشت امسال، عملیات بیس‌ریزی و آماده‌سازی معابر با هدف افزایش طول عمر آسفالت به متراژ ۶۰ مترمربع در این ناحیه صورت گرفته است.

 

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین بیان کرد:پیگیری ۲۷ مورد از معضلات ناحیه عظیمیه از سایر سازمان‌ها و ادارات نیز توسط مجموعه مدیریت شهری انجام شده که در راستای کسب رضایت شهروندان اقدامی موثر محسوب می‌شود.

 

وی گفت: نصب و مرمت ۲۱ پل فلزی برای تردد آسان خودروها از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه عظیمیه و در مدت اردیبهشت سال جاری است.

 

انتهای پیام/

related images