پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین:
خدمات شهری منطقه سه به ۱۸۵ درخواست مردمی رسیدگی کرد
پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از رسیدگی به ۱۸۵ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ در شهریور ماه امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد شهریور ماه واحد خدمات شهری اظهار کرد: در مدت مذکور ۱۸۵ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ در منطقه سه ثبت گردیده که عوامل واحد خدمات شهری به این پیامها رسیدگی نمودند.
وی بیان کرد: شهریور امسال واحد خدمات شهری منطقه سه ۸۹ اخطاریه کتبی جهت تعطیلی کار صادر نموده و همچنین ۷۲ مورد شکایت مردمی را بررسی کرد.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین تصریح کرد: شهریور ماه سال جاری جهت جلوگیری از ۵۷ مورد ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز و همچنین ۵۶ مورد رفع سد معبر اصناف اخطاریه کتبی صادر شد.
پوریوسفی ادامه داد: ۵۶ مورد رای کمیسیون ماده صد در راستای ابلاغ کتبی به متخلفین ساختمانی و ۱۶ مورد اخذ تعهد کتبی در زمینه متخلفین ساختمانی از دیگر اقدامات انجام شده توسط واحد خدمات شهری میباشد.
وی گفت: در این مدت ۳۲ مورد از معضلات منطقه از سایر سازمانها و ادارات پیگیری شده و بیش از ۱۰ تن نخاله ساختمانی نیز جمعآوری گردید.
انتهای پیام/