دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۰

۸۵۰ مترمربع از معابر ناحیه مینودر لکه گیری و ترمیم ترانشه شدند

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: در مدت آذر ماه امسال بیش از ۸۵۰ مترمربع از معابر ناحیه مینودر با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان لکه گیری و ترمیم ترانشه شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در ناحیه مینودر در مدت آذر ماه امسال اظهار کرد: ۲۱۰ مترطول ترمیم و نصب جدول در معابر ناحیه مینودر با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت ۵۳ مورد از مشکلات ناحیه مینودر مربوط به سایر ادارات و سازمان‌ها توسط شهرداری این ناحیه پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین،۸۵۰ مترمربع از معابر ناحیه مینودر با هدف سهولت در تردد شهروندان عملیات لکه گیری آسفالت و ترمیم ترانشه انجام شد.

عصارزاده ادامه داد: در مدت آذر ماه سال جاری ۱۲۰ مراجعه مردمی به صورت حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و از طریق سامانه ۱۳۷ در شهرداری ناحیه مینودر ثبت شده است.

وی بیان کرد: ترمیم و نصب دریچه، دال بتنی و همچنین پل عابر پیاده از دیگر اقدامات انجام شده در سطح ناحیه مینودر به شمار می‌رود و کسب رضایتمندی شهروندان اولویت نخست شهرداری است.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط