چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۳

رسیدگی به ۲۳۷ مورد از پیام‌های سامانه ۱۳۷ در منطقه سه شهرداری قزوین

سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین از پیگیری و رسیدگی به ۲۳۷ مورد از پیام‌های سامانه ۱۳۷ توسط معاونت خدمات شهری منطقه سه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری اظهار کرد: مرداد ماه امسال با هدف رعایت اصول شهرسازی از ۲۴ مورد ساخت و ساز بدون پروانه در منطقه سه جلوگیری شد.

وی بیان کرد: در ۱۳۷ نقطه از منطقه سه عملیات لکه گیری آسفالت با هدف تردد آسان شهروندان صورت گرفت که براساس آمارها ۲۷ تن آسفالت در این زمینه استفاده شده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: بررسی شکایات مردمی، صدور اخطاریه کتبی و اخذ تعهد کتبی از متخلفین توسط معاونت خدمات شهری در مدت مرداد ماه امسال انجام شده است.

پوریوسفی عنوان کرد: ۶۹ مورد اخطاریه کتبی در خصوص رفع سد معبر اصناف در منطقه سه صادر شده و از ۳۱ دستفروش و متخلف ساختمانی نیز در این مدت تعهد کتبی اخذ شده است.

وی گفت: ۵۵ مورد رفع سد معبر و تخلف ساختمانی، جمع‌آوری هفت دستگاه خودرو و ۲۰ مورد از بساط دستفروشان از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری منطقه سه به شمار می‌رود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین گفت: ۲۳۷ مورد از پیام‌های سامانه ۱۳۷ توسط معاونت خدمات شهری منطقه سه پیگیری و رسیدگی لازم در این خصوص صورت گرفت.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط