دوشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۸

اجرای ۲۹۰ مترمربع پیاده روسازی آسفالت در معابر ناحیه مینودر

سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین از اجرای ۲۹۰ مترمربع پیاده روسازی آسفالت در معابر اصلی و فرعی ناحیه مینودر با هدف سهولت در رفت و آمد شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد ناحیه مینودر اظهار کرد: در مدت مرداد ماه امسال به منظور ایمن‌سازی و تردد آسان شهروندان از پیادروها، ۲۹۰ مترمربع پیاده روسازی آسفالت و ۲۷۱ مترمربع پیاده‌روسازی کفپوش در ناحیه مینودر انجام شده است.

وی بیان کرد: ۱۳۴ مترمربع لکه گیری معابر و ۱۲۰ مترمربع ترمیم ترانشه از دیگر اقدامات انجام شده در مدت مذکور به شمار می‌رود.

به گفته سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین، عملیات جدول‌گذاری در معابر ناحیه مینودر و کوثر با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر نیز در دستور کار است.

پوریوسفی از ۲۴۶ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر خبر داد و گفت: تعامل بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری در توسعه پایدار شهری و رفع مشکلات موجود نقش بسزایی دارد که باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: مرداد ماه امسال ۷۴ مورد از معضلات ناحیه مینودر که مربوط به سایر سازمان‌ها و ادارات مربوط بوده شناسایی و مورد پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط