پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۱

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین

اجرای یک هزار و ۴۹۰ مترمربع کفپوش در معابر ناحیه مهدیه

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: آذر ماه امسال در یک هزار و ۴۹۰ مترمربع از پیاده‌روها و پارک‌های ناحیه مهدیه اجرای کفپوش صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری  قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد ناحیه مهدیه در مدت آذر ماه سال جاری اظهار کرد: یک هزار و ۴۹۰ مترمربع اجرای کفپوش با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان و زیبایی چهره شهر در معابر ناحیه مهدیه انجام شده است.

وی بیان کرد: در مدت مذکور بیش از یک هزار و ۷۰۰ مترمربع لکه گیری آسفالت و ۱۹۰ مترمربع ترمیم ترانشه توسط عوامل اجرایی شهرداری ناحیه مهدیه صورت گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: اجرا و نصب ۴۶ مورد دریچه فلزی و ۲۵ مورد پل فلزی عابر پیاده و سواره رو از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه مهدیه و در مدت آذر امسال محسوب می‌شود.

پوریوسفی گفت: اجرای عملیات بیس‌ریزی و آماده‌سازی معابر یکی از اقدامات موثر در طول عمر آسفالت و کفپوش در سطح معابر بوده که ۴۹۵ مترمکعب بیس‌ریزی و ۶۵۷ مترمکعب خاکبرداری در این ناحیه انجام شده است.

وی تصریح کرد: روکش آسفالت به روش مکانیزه به متراژ بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع از دیگر فعالیت‌های عمرانی ناحیه مهدیه می‌باشد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: با هدف هدایت مناسب آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر به ویژه در روزهای بارانی سال ۴۹۵ مترطول جدول‌گذاری در ناحیه مهدیه اجرا شده است.

انتهای پیام/

 

 

تصاویر مرتبط