دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

اجرای ۹۰۰ مترمربع پیاده‌رو در ناحیه عظیمیه

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری منطقه گفت: در راستای رفاه حال شهروندان ۹۰۰ مترمربع پیاده روسازی آسفالت و کفپوش در ناحیه شهری عظیمیه انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد دی ماه ناحیه عظیمیه اظهار کرد: در این مدت ۴۵۰ مترمربع پیاده روسازی آسفالت و ۴۵۰ مترمربع پیاده روسازی کفپوش با هدف کسب رضایتمندی شهروندان و تسهیل در تردد در سطح ناحیه عظیمیه انجام شده است.

وی بیان کرد: به منظور هدایت مناسب آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در روزهای بارانی، دی ماه امسال ۱۸۰ مترطول ترمیم و نصب جدول در سطح این ناحیه اجرا گردید.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: اجرای بیش از ۱۸۰ مترمربع عملیات لکه گیری آسفالت و ترمیم ترانشه از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه عظیمیه محسوب می‌شود.

پوریوسفی ادامه داد: شناسایی و پیگیری ۶۰ مورد از مشکلات و معضلات ناحیه عظیمیه که مربوط به سایر سازمان‌ها و ادارات بوده و همچنین اجرای۳۵۰ مترمربع آماده‌سازی پیاده‌روهای این ناحیه نیز در مدت دی ماه سال جاری انجام شد.

وی بیان کرد: تعامل با شهروندان یکی از اولویت‌های شهرداری بوده چراکه در توسعه پایدار و رفع مشکلات شهری نقش بسزایی دارد از همین رو رسیدگی به مراجعات مردمی و عملکرد اجتماعی نیز در دستور کار می‌باشد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط