دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین

یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه بهسازی شدند

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از بهسازی و مرمت بیش از یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد ناحیه مهدیه در مدت بهمن ماه امسال اظهار کرد: در مدت مذکور بیش از یک هزار و ۳۰۰ مترمربع لکه گیری و روکش آسفالت و ۲۱۵ مترمربع ترمیم ترانشه انجام شد که مجموعا ۱۵۰۰ مترمربع از معابر این ناحیه بهسازی شدند.

وی بیان کرد: اجرای ۵۹۰ مترمربع پیاده‌روسازی کفپوش به منظور تردد آسان و رفاه حال شهروندان از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه مهدیه محسوب می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: در ۲۰ نقطه از این ناحیه عملیات ترمیم و نصب پل عابر پیاده، دریچه فلزی و پل سواره انجام شده است در حالی که صداگیری پل‌ها و نصب U فلزی نیز در دستور کار است.

پوریوسفی گفت: به منظور آماده‌سازی معابر، عملیات بیس‌ریزی و خاکبرداری باید انجام شود که بهمن ماه امسال ۲۵۵ مترمکعب بیس‌ریزی و ۳۲۰ مترمکعب خاکبرداری در ناحیه مهدیه صورت گرفت. وی گفت: اجرای ۵۱۰ مترطول جدول به منظور هدایت مناسب آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه می‌باشد.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط