چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۳

۱۳۵ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر ثبت شد

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از ثبت ۱۳۵ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر و بررسی درخواست‌های شهروندان در مدت خرداد امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی ضمن اشاره به عملکرد ناحیه مینودر و کوثر در مدت خرداد ماه امسال اظهار کرد: در راستای تقویت تعاملات و اهمیت بررسی مشکلات شهروندان، بستری برای این مهم در شهرداری منطقه سه فراهم شده که خرداد ماه امسال ۱۳۵ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر به صورت تلفنی، مکاتبه‌ای، حضوری و از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت گردیده است.

وی بیان کرد: در مدت مذکور حدود ۱۷۵ مترمربع لکه گیری آسفالت و ترمیم ترانشه در معابر این ناحیه انجام شده که در راستای تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان موثر می‌باشد.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: شناسایی و پیگیری ۳۲ مورد از مشکلات ناحیه مینودر که مربوط به سایر سازمان‌ها و ادارات بوده از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه محسوب می‌شود.
پوریوسفی عنوان کرد: خرداد امسال ۱۶۰ مترمربع پیاده روسازی آسفالت و کفپوش در ناحیه مینودر و کوثر انجام شده که در راستای کسب رضایتمندی شهروندان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: ترمیم و نصب جداول، مرمت دریچه‌ها و پل‌های فلزی و... نیز از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده در ناحیه مینودر محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط