سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۴

بهسازی و مرمت ۴۱۰۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: ۴ هزار و ۱۰۰ مترمربع از معابر اصلی و فرعی ناحیه عظیمیه در مدت شهریور امسال ترمیم و لکه گیری آسفالت شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد و جلب رضایت ساکنین عملیات بهسازی و ترمیم معابر ناحیه عظیمیه در دستور کار بوده که ۴۱۰۰ مترمربع لکه گیری آسفالت صورت گرفته است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ مترطول اجرای جدول در این ناحیه با هدف هدایت مناسب آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در فصول بارشی سال انجام شده که در زیبایی منظر شهری نیز نقش بسزایی دارد.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: عملیات آماده‌سازی و زیرسازی باند کندرو بلوار دوکوهه در ناحیه عظیمیه نیز به متراژ بیش از یک هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام شده که در تداوم و افزایش طول عمر آسفالت موثر است.
پوریوسفی با بیان اینکه ۶۵ مورد مراجعه مردمی به ناحیه عظیمیه ثبت شد، گفت: در مدت مذکور ۱۳۵ مورد از معضلات ناحیه عظیمیه از سایر سازمان‌ها و ادارات پیگیری شد.
وی تصریح کرد: ۵۳۰ مترمربع پیاده‌روسازی آسفالت و ۶۰ مترمربع ترمیم ترانشه را می‌توان از دیگر اقدامات ناحیه عظیمیه در شهریور ماه برشمرد.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط