پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۶

در نیمه نخست ۱۴۰۳؛

۸۶ پروانه ساختمانی در سطح منطقه سه صادر گردید

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: ۸۶ پروانه ساختمانی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه سه صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی ضمن تشریح عملکرد واحد شهرسازی منطقه سه اظهار کرد: براساس آمارها در نیمه نخست امسال ۸۶ پروانه ساختمانی در منطقه سه صادر شده در حالی که ۱۰ مورد اصلاح پروانه ساختمانی نیز در منطقه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: صدور پایانکار ساختمانی نیز از جمله وظایف واحد شهرسازی بوده که شهریور امسال ۱۹ مورد پایانکار و ۱۹ مورد نیز پایانکار آپارتمان توسط این واحد صادر شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: مجموعا در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱۱ پایانکار ساختمانی در منطقه سه صادر شده که در راستای رعایت قوانین شهرسازی نقش بسزایی دارد.
پوریوسفی عنوان کرد: بررسی کلیه پیشنهادهای تغییر و اصلاح طرح‌های اجرایی و تفضیلی واصله از مناطق یا سایر واحدها و سازمانهای وابسته و تابعه شهرداری و همچنین نظارت بر نحوه استفاده از اراضی داخل محدوده و حریم شهر بر اساس ضوابط نقشه جامع و طرح‌های تفضیلی مصوب و قوانین و دستورالعملهای مربوطه از جمله وظایف واحد شهرسازی می‌باشد.
وی تصریح کرد: ۳۹ مورد اصلاح پایانکار، ۲۹ مورد دیوارکشی در سطح منطقه و ۵ مورد تمدید پروانه ساختمانی را می‌توان از جمله اقدامات واحد شهرسازی از ابتدای سال تا شهریور ماه امسال برشمرد.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط