دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

۱۴۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه با آسفالت سرد تسطیح شدند

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: با هدف جلوگیری از ایجاد گل و لای در معابری که بافت آنها تکمیل نشده، ۱۴۰۰ مترمربع پخش و تسطیح با آسفالت سرد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده اظهار کرد: براساس آمارها طی آذر ماه سال جاری بیش از ۳۲۰ مترطول از معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه جدول‌گذاری شدند که این عملیات با هدف جلوگیری از آب گرفتگی صورت گرفت.

وی بیان کرد: در مدت مذکور ۱۱۰ مترمربع لکه گیری و ۶۵ مترمربع ترمیم ترانشه در این ناحیه انجام شد.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از ۱۷۰ مترمربع روکش آسفالت در ناحیه مهدیه خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۰۰ مترمربع از معابر این ناحیه که بافت آنها تکمیل نشده، طی آذر امسال با آسفالت سرد تسطیح شدند.

عصارزاده تصریح کرد: به منظور سهولت در تردد شهروندان ۴۲ مورد ترمیم و نصب دریچه و همچنین اجرای ۱۲ ، U فلزی با هدف جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به پیاده‌روها در این ناحیه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: آذر ماه امسال ۷۱۰ مراجعه مردمی به صورت حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ ثبت شد که رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی در مراجعات حضوری و حفظ سلامت شهروندان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین ضمن اشاره به اهمیت تعامل بین دستگاهی گفت: ۱۲۰ مورد از مشکلات ناحیه مهدیه که مربوط به سایر سازمان‌ها و ادارات مربوط بوده، در مدت آذر ماه شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط