شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۰۷

احمد نقدی به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری منطقه سه قزوین منصوب شد

طی مراسمی، ضمن تقدیر از محمد رمضانی، احمد نقدی بعنوان مدیر جدید حراست شهرداری منطقه سه قزوین معارفه شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شهرداری منطقه سه قزوین با حضور احمدی مدیر حراست شهرداری قزوین، عصارزاده مدیر منطقه سه و مسئولین دیگر این منطقه برگزار و احمد نقدی به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری منطقه سه قزوین معرفی شد.

محمد احمدی مدیر حراست شهرداری قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمد رمضانی مدیر سابق حراست شهرداری منطقه سه  گفت: فعالیت همکاران و مجموعه مدیریت شهری منوط به مکان نیست بلکه کارایی، توانمندی و خدمت صادقانه به مردم فراتر از محدودیت های زمانی و مکانی است و از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است

وی با اشاره به اهمیت توجه به توسعه محوری امور شهرداری، بیان کرد: خوشبختانه مجموعه حراست رویکرد علمی پژوهشی را در پیش گرفته و در راستای تحقق اهداف گام برمی‌دارد.

مدیر حراست شهرداری قزوین ادامه داد: افراد توانمند و متخصصی در مجموعه شهرداری مشغول هستند که در تحقق اهداف این مجموعه نقش بسزایی دارند.

محمدابراهیم عصارزاده مدیر شهرداری منطقه سه قزوین نیز در این جلسه از اقدامات ویژه و ارزنده مجموعه مدیریت شهری طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: با وجود همه ی موانع و محدودیت ها، در نهایت تمام تلاش شهرداری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم است.

وی عنوان کرد: حراست در تامین امنیت و آرامش نقش بسزایی دارد و خوشبختانه امروز اثرگذاری این مجموعه در تسهیل امور ملموس است.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: علیرغم فراز و نشیب‌ها، شهرداری منطقه سه در حوزه درآمدی، اطلاع رسانی و تولید محتوا، کمیسیون ماده صد، امور عمرانی و شهرسازی فعالیت‌های مطلوبی داشته است.

در این مراسم ضمن تشکر از زحمات محمد رمضانی، احمد نقدی به عنوان مدیر حراست شهرداری منطقه سه قزوین معارفه شد.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط