چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۵

۶۹۰۰ مترمربع لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر ناحیه مینودر در سال ۹۹

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه معابر ناحیه مینودر و کوثر به متراژ ۶۹۰۰ مترمربع در مدت سال ۹۹ خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد یک ساله ناحیه مینودر اظهار کرد: در مدت سال ۹۹ بیش از ۵ هزار و ۹۰ مترمربع لکه گیری معابر ناحیه مینودر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: افزایش سرانه فضای سبز در این ناحیه یکی از اولویت‌های جدی شهرداری بوده که براساس آمارها بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع فضای سبز در قالب پارک‌های خطی، جیبی و محلی ایجاد شده است.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین عنوان کرد: افزایش فضای سبز در ناحیه مینودر را می‌توان یکی از مصادیق ارتقاء رضایتمندی شهروندان برشمرد که اقدامات ویژه‌ای در این زمینه انجام شده است.

عصارزاده با اشاره به محصور نمودن ۲۰۰ مترمربع از زمین‌های خالی در ناحیه مینودر گفت: در مدت یک سال گذشته بیش از ۱۸۳۰ مترمربع ترمیم ترانشه انجام شده که در راستای تسهیل در ترددها نقش بسزایی دارد.

وی عنوان کرد: براساس آمارهای نرم‌افزاری ۱۹۱۰ مورد مراجعه مردمی در قالب حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ در سال ۹۹ ثبت شده که در ارتباط با مجموعه مدیریت شهری و رفع مشکلات موثر است.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط