شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۸

۸۳۰۰ مترمربع پیاده‌رو در ناحیه عظیمیه ایجاد شد

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از پیاده‌رو سازی در ناحیه عظیمیه به متراژ بیش از ۸۳۰۰ مترمربع در مدت سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده ضمن تشریح عملکرد ناحیه شهری عظیمیه در مدت سال ۹۹ اظهار کرد: براساس آمارها در مدت مذکور بیش از ۷۳۰ مترمربع ترمیم ترانشه در معابر ناحیه عظیمیه با هدف سهولت در تردد شهروندان انجام شده است.

وی بیان کرد: ارتباط دوجانبه مردم با مجموعه مدیریت شهری نقش بسزایی در توسعه پایدار شهری داشته که بر همین اساس در سال ۹۹ در حوزه عملکرد اجتماعی ۳۱۳ اقدام در زمینه جلسات شورایاری، ارتباط با امام جماعت و دیدار مردمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین،  پیاده‌رو سازی شامل خاکبرداری، بیس و مخلوط ریزی در معابر ناحیه عظیمیه جزو اولویت‌ها بوده که سال گذشته بیش از ۸۳۰۰ مترمربع انجام شد.

عصارزاده از نصب و ترمیم ۲۴۲ مترطول دال بتنی در ناحیه عظیمیه خبر داد و گفت: ۱۵ مورد نصب دریچه و ۹۸ مترطول پل فلزی در این ناحیه با هدف رعایت بهداشت محیطی و ایمن‌سازی معابر صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: احداث نهر اصلی محله اسماعیل‌آباد به طول ۱۵۰۰ متر به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی از عملیات‌های عمرانی مهم ناحیه عظیمیه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط