سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

تسطیح و کمپکت ۲۴۸۰ تن آسفالت سرد در معابر ناحیه مهدیه

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: ۲۴۸۰ تن آسفالت سرد در معابر ناحیه مهدیه با هدف زیرسازی و تسهیل در تردد پخش و تسطیح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده در خصوص عملکرد ناحیه مهدیه اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته در معابر ناحیه مهدیه ۴۰۰ مترمربع لکه گیری و ۲۰۰ مترمربع ترمیم ترانشه با هدف تسهیل در تردد شهروندان صورت گرفته است.

وی از نصب مانع فلزی در پیاده‌روهای ناحیه مهدیه جهت جلوگیری از ورود خودروها خبر داد و گفت: طرح ایمن‌سازی معابر ناحیه مهدیه با نصب " U فلزی " به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی و تردد آسان شهروندان در دستور کار است.

به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، اسفند ماه ۹۹، بیش از ۱۰۰ مترطول لوله‌گذاری با هدف ایمن‌سازی معابر، رعایت بهداشت محلات و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و همچنین زیبایی بصری شهر انجام شده است.

عصارزاده عنوان کرد: در مدت مذکور ۲۴۸۰ تن آسفالت سرد در معابری که بافت آنها تکمیل نشده بود، به منظور سهولت در تردد و جلوگیری از ایجاد گرد و غبار پخش و تسطیح شد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل بین شهروندان و مسئولان شهرداری گفت: در راستای رفع مشکلات شهری ۱۴۰ مورد از معضلات ناحیه مهدیه که مربوط به سایر سازمان‌ها بوده، اسفند سال گذشته شناسایی و مورد پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط