شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

ادامه روند تکمیل پروژه ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه اندیشه

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: فاز دوم پروژه ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه اندیشه در دست تکمیل است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده ضمن تشریح عملکرد ناحیه اندیشه در فروردین ۱۴۰۰، اظهار کرد: در این مدت ۱۲۵ مترمربع لکه گیری معابر و ۶۰ مترمربع ترمیم ترانشه در معابر اصلی و فرعی این ناحیه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: فاز نخست پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی در ناحیه اندیشه تکمیل و فاز دوم آن در دست احداث بوده که بنا بر ارزیابی‌ها ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام فاز دوم پروژه نیاز است.

عصارزاده گفت: با هدف هدایت آب‌های سطحی، رعایت بهداشت و جلوگیری از آب گرفتگی فروردین ماه امسال ۱۸ مترطول جدول‌گذاری در معابر ناحیه اندیشه انجام شده است.

وی بیان کرد : پیاده‌رو سازی آسفالت به منظور تسهیل در تردد شهروندان از اولویت‌های شهرداری بوده که در مدت مذکور ۲۰ مترمربع از پیاده‌روهای ناحیه اندیشه آسفالت شدند.

به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، فراهم کردن بستر تعامل بین دستگاهی در راستای رفع مشکلات شهری امری حائز اهمیت بوده که فروردین امسال ۱۷ مورد از مشکلات ناحیه اندیشه مرتبط با سایر سازمان‌ها توسط شهرداری پیگیری شد.

عصارزاده ادامه داد: رسیدگی به مراجعات مردمی، نصب پل فلزی و دریچه از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه اندیشه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط