شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۱۱

بهسازی و تعریض بیش از 2.6 کیلومتر از جاده اسماعیل آباد

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از عملیات تعریض جاده اصلی اسماعیل آباد در ناحیه عظیمیه خبر داد و گفت: به منظور ایمن سازی، تسهیل در تردد خودروها و جلوگیری از تصادفات بیش از 2.6 کیلومتر از این جاده بهسازی و تعریض شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده ضمن تشریح عملکرد ناحیه شهری عظیمیه در سال ۹۹ اظهار کرد: در این مدت ۹ هزار و ۵۹۰ مترمربع لکه گیری و بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع آماده‌سازی زمین در این ناحیه صورت گرفت.
وی با اشاره به ۲ هزار مترمربع روکش آسفالت در معابر فرعی محله اکبرآباد، ادامه داد: ۸۳۰۰ مترمربع روکش دستی آسفالت در معابر این ناحیه از جمله یک هزار مترمربع بهسازی و آماده‌سازی معابر محله حسن‌آباد انجام شد.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین تصریح کرد: بهسازی و تعریض جاده اصلی اسماعیل‌آباد حدفاصل پل اتوبان تا محله اسماعیل‌آباد به طول بیش از ۲.۶ کیلومتر از پروژه‌های مهم این ناحیه بوده که با هدف تسهیل در تردد خودروها در حال انجام است.
عصارزاده گفت: پارک جیبی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع در ناحیه عظیمیه به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی بانشاط برای شهروندان در مراحل تکمیلی ساخت بوده و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی عنوان کرد: به منظور احداث این پارک تاکنون ۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و فضای سبز، درختکاری و کفپوش این پروژه باقیمانده است.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از ۹۳۰ مورد مراجعه مردمی به ناحیه عظیمیه در قالب تلفنی، سامانه ۱۳۷، حضوری و مکاتبه‌ای خبر داد.
وی افزود: ترمیم و نصب ۷۰۴۳ مترطول جدول در معابر این ناحیه از جمله دیگر فعالیت‌های عمرانی انجام شده در سال ۹۹ به شمار می‌رود.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط