شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۱۸

ارتقاء رضایتمندی شهروندان اولویت نخست شهرداری منطقه سه است

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: یکی از مباحث مهم در موضوع مدیریت شهری، توجه به رضایت شهروندی است که توسعه پایدار شهری با محوریت این مهم محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد ناحیه مهدیه اظهار کرد: ۳۵۰ مترمربع از معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه با هدف سهولت در تردد به صورت دستی روکش آسفالت شدند.
وی با اشاره به ضرورت هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب گرفتگی بیان کرد: براساس آمارها بیش از ۱۸۳۰ مترطول جدول‌گذاری در این ناحیه و در مدت اسفند ماه سال گذشته انجام شده است.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین تصریح کرد: نصب دریچه‌ و پل‌های فلزی، نصب مانع فلزی در پیاده‌رو ‌ها نیز از دیگر فعالیت‌های ناحیه مهدیه در مدت مذکور به شمار می‌رود.
عصارزاده ادامه داد: در این مدت ۴۶۰ مورد مراجعه مردمی در قالب حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ به شهرداری ناحیه مهدیه ثبت شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست داریم حتی الامکان از مراجعه حضوری خودداری کرده و امور را از طریق سامانه پیگیری کنند.
وی عنوان کرد: اسفند ۹۹ بیش از ۶۰۰ مترمربع لکه گیری و ترمیم ترانشه در معابر ناحیه مهدیه صورت گرفته است؛ مجموعه اقدامات مدیریت شهری با هدف ارتقاء رضایتمندی شهروندان انجام شده و تحقق این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط