سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۱

صدور ۲۴ پروانه ساختمانی در منطقه سه قزوین

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از صدور ۲۴ مورد پروانه ساختمانی در مدت فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: واحد شهرسازی در امور تخصصی شهرسازی ایفای نقش کرده و بر تدوین ضوابط ساخت و ساز نظارت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در واحد شهرسازی اظهار کرد: در مدت فروردین ماه ۱۴۰۰ و به منظور عمل به وظایف، واحد شهرسازی ۱۸ مورد پایانکار به متراژ ۱۷۱۳۸ مترمربع در سطح منطقه سه صادر کرد.
وی بیان کرد: واحد شهرسازی شهرداری که وظیفه برنامه‌ریزی و نظارت اجرای طرح‌های شهرسازی و معماری را عهده‌دار است و در امور تخصصی شهرسازی انجام وظیفه می‌‌کند.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از صدور ۲۴ پروانه ساختمانی توسط واحد شهرسازی در مدت مذکور خبر داد و گفت: ۲ پروانه ساختمانی اصلاح و ۲ پروانه نیز در سطح منطقه سه تمدید شده است.
عصارزاده تصریح کرد: نظارت بر تدوین ضوابط و دستورالعمل‌ها در خصوص هماهنگی امور مربوط به ساخت و سازهای شهری از دیگر وظایف این واحد به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: فروردین سال جاری ۲۱ نقشه تایید و دستور تهیه ۲۶ نقشه در منطقه صادر شده است.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین بیان کرد: پرونده‌های ارسالی به کمیسیون ماده صد در فروردین ماه امسال به تعداد ۹۱ مورد بوده است در حالی که نظارت و کنترل بر عملیات پیمانکاران با توجه به نقشه‌ها و مشخصات فنی داده شده و بررسی صورت وضعیت‌ها از ضوابط واحد شهرسازی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط