سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۸

۲۸ هزار و ۷۰۰ تن بیس و مخلوط ریزی در معابر ناحیه مهدیه

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از پخش و تسطیح ۲۸ هزار و ۷۰۰ تن مخلوط ریزی در ناحیه مهدیه خبر داد و گفت: این عملیات با هدف زیرسازی مطلوب، یکسان سازی و تامین امنیت و همچنین افزایش طول عمر آسفالت در معابر اصلی و فرعی این ناحیه انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده در مورد اهم فعالیت‌های عمرانی انجام شده در ناحیه مهدیه اظهار کرد: براساس آمارها در مدت یک سال گذشته  ۳۷۰۰ مترمربع ترمیم ترانشه در معابر این ناحیه با هدف تسهیل در رفت و آمد خودروها انجام شد.
وی بیان کرد: در این مدت با هدف جلوگیری از ورود خودروها به پیاده‌رو، ایمن‌سازی و تردد آسان شهروندان بیش از ۸۰ مورد "U فلزی" در معابر ناحیه مهدیه نصب شد.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین با اشاره به ضرورت تعامل بین دستگاهی با هدف رفع مشکلات و توسعه پایدار شهری گفت: در مدت سال گذشته بیش از یک هزار و ۳۵ مورد از مسائل ناحیه مهدیه که مربوط به سایر سازمان‌ها بوده، توسط شهرداری شناسایی و پیگیری شد.
عصارزاده عنوان کرد: به منظور افزایش طول عمر آسفالت و تسهیل در رفت و آمد، پخش و تسطیح بیش از ۲۸ هزار و ۷۰۰ تن بیس و مخلوط ریزی در معابر از جمله فعالیت‌های انجام شده در ناحیه مهدیه به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: عملیات محصور نمودن زمین‌های خالی از وظایف شهرداری بوده که در ناحیه مهدیه بیش از  ۵۸۰ مترمربع زمین‌ خالی در سال ۹۹ حصارکشی شد.
به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، مناسب‌سازی بلوار ایران واقع در ناحیه مهدیه شامل مسیر پیاده‌روی، دوچرخه و فضای سبز در تقویت فرهنگ ورزش بین شهروندان نقش بسزایی دارد.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط