شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۱

۱۲۰۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در ناحیه عظیمیه اجرا شد

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین با اشاره به اجرای ۱۲۰۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در ناحیه شهری عظیمیه، گفت: اجرای آسفالت، کفپوش و مناسب‌سازی پیاده‌روها به منظور سهولت در تردد شهروندان جزو اولویت‌های شهرداری به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده ضمن اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده در ناحیه عظیمیه در مدت فروردین ماه سال جاری گفت: در سطح ناحیه شهری عظیمیه ۱۸۰۰ مترمربع آماده‌سازی معابر با هدف افزایش طول عمر آسفالت و زیرسازی مطلوب در مدت مذکور انجام شد.
وی بیان کرد: عملیات تعریض ضلع غرب و شرق جاده اصلی اسماعیل‌آباد به طول ۲.۶ کیلومتر در راستای ایمن‌سازی و کاهش تصادفات در حال انجام است.
به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، اجرای نهر و جمع‌آوری آب‌های سطحی در  مسیر جاده اسماعیل‌آباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در رعایت الگوهای زیست محیطی و بهداشت محلات نیز موثر است.
عصارزاده تصریح کرد: فروردین امسال ۱۲۰۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در سطح ناحیه عظیمیه انجام شد که در ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان نقش بسزایی دارد.
وی عنوان کرد: رسیدگی به ۳۰ مورد مراجعه مردمی و همچنین ۱۷ مورد عملکرد اجتماعی در حوزه ارتباط با امام جماعت و دیدار مردمی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه عظیمیه در مدت فروردین ماه امسال است.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین بیان کرد: در این مدت ۱۱ مورد از مشکلات ناحیه عظیمیه که مربوط به سایر سازمان‌ها و ادارات بوده، توسط شهرداری احصاء و پیگیری شد.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط