پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۶

احداث مجموعه ورزشی-اقامتی چند منظوره در ناحیه مینودر

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: با هدف تقویت فرهنگ ورزش و ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز، سوله ورزشی پارک گلسار با امکانات چند منظوره در ناحیه مینودر در دست ساخت است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد ناحیه مینودر اظهار کرد: در مدت فروردین ماه امسال ۲۰۰ مترطول جدول‌گذاری با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در معابر ناحیه مینودر انجام شد.


وی از نصب ۴۰ مورد دریچه و پل فلزی در معابر ناحیه مینودر طی فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: سهولت در تردد شهروندان و ارتقاء رضایتمندی آنها امری حائز اهمیت و جزو اولویت‌های شهرداری است.


به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، ۸۸ مورد از معضلات ناحیه مینودر مربوط به سایر سازمان‌ها، توسط شهرداری احصاء و پیگیری شد.


وی بیان کرد: پروژه احداث سوله ورزشی پارک ۳ هکتاری گلسار با هدف ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در این ناحیه در حال اجرا است.


به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، این سوله ورزشی در مساحت ۲۳۰۰ مترمربعی و در ۳ طبقه طراحی شده که در آن سالنی چند منظوره برای ورزش‌های فوتسال، والیبال و بسکتبال و همچنین ساختمان اداری، سوئیت‌های اقامتی و... در نظر گرفته شده است.


عصارزاده ادامه داد: عملیات ساخت این پروژه به تازگی آغاز شده و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ تکمیل این پروژه ۱۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط