سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۲

صرفه جویی مالی در ساخت پارک نیایش ویژگی بارز این پروژه است

شهردار قزوین گفت: دقت عمل مدیران منطقه سه شهرداری قزوین در زمینه صرفه‌جویی مالی پروژه‌ها امری مهم و قابل تقدیر است که باید در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، سیاوش طاهرخانی در آیین افتتاح پارک نیایش گفت: خوشبختانه با تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه سه بسیاری از پروژه‌ها در این منطقه به علت شرایط امانی و مدیریت مطلوب با حداقل بودجه انجام می‌شود که این مهم باید در اولویت برنامه‌ها باشد.
وی بیان کرد: آقای عصارزاده به عنوان مدیر شهرداری منطقه سه با همکاری و همراهی پرسنل این منطقه، علیرغم کمبودهای مالی عملکرد بسیار خوب و اثرگذاری داشته‌اند و رضایتمندی شهروندان نشان از این مهم دارد.
شهردار قزوین عنوان کرد: پارک نیایش به لحاظ موقعیت جغرافیایی، ویژگی‌های ساخت و نظارت شرایط مطلوبی دارد که در مساحت ۸۵۰۰ مترمربعی ساخته شده است.
محمد ابراهیم عصارزاده مدیر شهرداری منطقه سه قزوین نیز در این مراسم ضمن تشکر از حمایت شهردار و اعضای شورای شهر اسلامی دوره پنجم گفت: محل احداث پارک نیایش از زمین‌های پلاک ۵۳ بود که ۸۵۰۰ مترمربع از کاربری عمومی این زمین‌ها با همکاری مجموعه مدیریت شهری به پارک تبدیل شده و  ۳۵۰۰ مترمربع از این زمین‌ها نیز با کاربری تجاری در مجاورت این پارک دیوارکشی شد.
وی ادامه داد: امیدواریم ثمرات ساخت این پارک برای مردم منطقه سه مفید باشد که خوشبختانه با توجه به بازخوردها، مردم از اجرای این پروژه رضایت دارند.

تصاویر مرتبط