سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

استمرار عملیات لکه گیری آسفالت و ترمیم ترانشه در معابر ناحیه عظیمیه

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: تیر ماه سال جاری با هدف تسهیل در تردد شهروندان بیش از ۱۵۰ مترمربع لکه گیری و ترمیم ترانشه در ناحیه عظیمیه اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، محمدابراهیم با اشاره به عملکرد ناحیه عظیمیه در تیرماه امسال اظهار کرد: به منظور افزایش طول عمر آسفالت در ۱۰۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه که بافت آنها تکمیل نشده بود، عملیات آماده سازی انجام شد.
وی بیان کرد: اجرای ۲۵ مترطول نصب و ترمیم جدول با هدف رعایت بهداشت در محلات و هدایت آب‌های سطحی از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه به شمار می‌رود.
به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، تعامل با شهروندان نقش بسزایی در رفع مشکلات و توسعه پایدار شهری دارد و در این راستا ۳۰ مورد مراجعه مردمی به صورت حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ ثبت و بررسی شد.
عصارزاده عنوان کرد: ۱۲۰ مترمربع لکه گیری و ۳۰ مترمربع ترمیم ترانشه با هدف تسهیل در عبور و مرور خودروها در مدت تیر ماه امسال در ناحیه عظیمیه انجام شده است.
وی افزود: پیاده‌رو سازی آسفالت و کفپوش، ترمیم و نصب دال بتنی و دریچه‌های فلزی از دیگر فعالیت‌های شهرداری ناحیه عظیمیه در مدت تیر ماه است.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط