یکشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۱۴

فاز دوم ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه اندیشه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه اندیشه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل ساختمان، به سازمان آتش‌نشانی تحویل داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد ناحیه اندیشه در مدت مرداد ماه سال جاری اظهار کرد: بیش از ۱۷۵ مترمربع از معابر اصلی و فرعی این ناحیه مرداد ماه لکه گیری و روکش آسفالت شدند.
وی بیان کرد: نصب و ترمیم جداول با هدف هدایت آب‌های سطحی و رعایت بهداشت در دستور کار شهرداری قرار دارد که در مدت مذکور در این زمینه اقداماتی انجام شده است.
به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، ساخت ایستگاه آتش‌نشانی یکی از پروژه‌های مهم ناحیه اندیشه بوده که در فاز دوم بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از مرحله فونداسیون تا پایان تکمیل ساختمان درنظر گرفته شده است.
عصارزاده ادامه داد: شهرداری منطقه سه پس از تکمیل ابنیه، پروژه را به منظور نصب تجهیزات تخصصی به سازمان آتش‌نشانی تحویل خواهد داد.
وی گفت: در مدت مرداد ماه سال جاری بیش از ۲۰ مورد از مشکلات ناحیه اندیشه مربوط به سایر سازمان‌ها توسط شهرداری این ناحیه پیگیری شد.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط