یکشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۸

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد:

اجرای ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع روکش مکانیزه آسفالت در ناحیه مهدیه

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: مرداد امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع روکش آسفالت ماشینی در سطح ناحیه مهدیه اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛علی پوریوسفی اظهار کرد: براساس عملکرد مرداد ناحیه مهدیه، ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر این ناحیه به صورت مکانیزه روکش آسفالت شدند.

وی بیان کرد: در این مدت ۳۲۰۰ مترمربع لکه گیری و روکش دستی آسفالت و ۳۰۰ مترمربع ترمیم ترانشه نیز در محلات پنج‌گانه ناحیه مهدیه انجام شده است.

به گفته مدیر منطقه سه شهرداری قزوین، ۵۸۰ مترطول جدول‌گذاری به منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در معابر از دیگر اقدامات انجام شده در مدت مرداد سال جاری می‌باشد.

پوریوسفی ادامه داد: در مدت مذکور از طریق شهرداری ناحیه مهدیه، ۳۰ مورد ارتباط با واحد اجرائیات و ۲۵ مورد ارتباط با ادارات خدمات‌رسان ثبت شده است.

وی گفت: یک هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرای کفپوش، ۷۸۵ مترمکعب خاکبرداری و همچنین اجرای عملیات بیس‌ریزی از دیگر فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در این ناحیه می‌باشد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین تصریح کرد: ۲۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع تراش آسفالت نیز در مدت مرداد و با هدف تسهیل در تردد و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام شد.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط