۱۵۰ مورد مراجعه مردمی به ناحیه مینودر ثبت شد
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: فروردین امسال ۱۵۰ مورد مراجعه مردمی به روش حضوری، مکاتبهای و... ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی ضمن تشریح عملکرد ناحیه مینودر و کوثر در مدت فروردین سال جاری اظهار کرد: در مدت مذکور ۱۵۰ مورد مراجعه مردمی به این ناحیه ثبت شده که مراجعه تلفنی بیشترین تعداد مراجعات به ناحیه مینودر و کوثر را شامل میشود. وی بیان کرد: فروردین امسال ۴۵ مورد از معضلات و مشکلات ناحیه که مربوط به سایر سازمانها و ادارات بوده، توسط عوامل شهرداری مورد پیگیری قرار گرفت.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از اجرای عملیات ترمیم ترانشه و لکهگیری آسفالت در بیش از ۷۵ مترمربع از معابر ناحیه مینودر و کوثر خبر داد.
پوریوسفی گفت: ۲۶ مترطول ترمیم و یا نصب پل فلزی، مرمت جداول و دال بتنی از دیگر اقدامات انجام شده در فروردین امسال محسوب میشود. وی بیان کرد: در مدت مذکور ۱۲ مورد عملکرد اجتماعی شامل دیدار مردمی و ارتباط با امام جماعت و همچنین ۵ مورد ارتباط با واحد اجرائیات در این ناحیه ثبت گردیده است.
انتهای پیام/